back on track

Hej,hej! :)


Tillbaka efter en lång vecka! Första veckan i skolan kändes tungt... Men man blir van efter ett tag :/
Hoppas ni har haft en bra vecka :) Jag har redan börjar plugga-- Igår pluggade jag fysik och kemi. Det är roligare med kemi tycker jag. Idag ska jag plugga matte riktigt kul va? ;)

Men innan jag börjar räkna ska jag hinna med att:

städda rummet

springa

duscha

fixa håret

räkna matte del1

städa köket och dammsuga

räkna matte klar!

Fixa håret del2

Fixa kläder till imorn

sist men roligast fixa naglarna :D

alltså har jag fullt upp hela dagen.. Jag kommer nog hinna med att blogga då o då :)

Men nu ska jag ta och dricka upp mitt vatten och sätta igång med städningen :P KRAM,ciao! <3


( gammal bild från förra året)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0