finns det någon där?. JA!

Hej alla mina läsare! :D jag är tillbaka och jag märkte att min video inte kom upp på bloggen....surt! Men jag vet att jag har varit borta ett tag och anledning var för att jag har rest runt lite i Europa under två veckor (helt galet!) jag ska säga att det var sjukt kul och jag kan lova att jag tog massor med bilder! haha jag kommer att visa upp en del bilder men jag kommer att dela upp det efter varje land jag besökte, eftersom att det är ca. 2000 bilder jag pratar om ^^ aja nu ska jag fortsätta städa mitt rum och packa upp allt jag köpte. heheh det är mycket det också!! jag shoppade för typ 2000 spänn om inte mer.... och det är billigt ska jag säga för allt jag har med mig hem :O riktigt nöjd ska jag säga :D men drar jag, hörs senare. Massor med kramar till er ha en toppen dag! :D

Kommentarer
Postat av: ebba wiren

KAN DU SNÄÄÄÄÄLLA BE CARRO RINGA MIG!!!!!!!!!!!!!



:D

2011-08-01 @ 20:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0