for 4 months ago




10 saker ni inte visste om mig

1. Jag är beronde av att dricka 2l vatten dalgligen

2. Jag målar naglarna varje söndag

3. Jag går ut och springer varje dag

4. Jag sover med duntäcke året runt

5. Jag är moblerar om mitt rum varje månad

6. Jag måste lyssna på musik varje dag & jag kan inte somna om jag inte lyssnar på musik.

7. Jag använder glasögon/ Men jag har alltid linser på mig :)

8. Jag är hatar/rädd för spindlar

9. Jag älskar att åka karuseller. Jag åker ALLT! ;)

10. När skolan börjar måste jag vakna senast 6.00 annars blir jag stressad o.O sjukt va?



Kommentarer
Postat av: © ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se

Har just nu en tävling på min blogg där du kan vinna en goodiebag full med smink! Var gärna med! Tryck bara här & följ dom enkla reglerna -----> http://iisabellaeriksson.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-goodiebag-med-smink.html#comment

2011-08-12 @ 10:52:42
URL: http://iisabellaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0