girls stuff

Tja! Igår var jag på stan med mami (hundra år sen jag var där) i alla fall och jag fick hem ett par saker. Jag tänkte visa er lite bilder. Jag köpte bla. den nya mascaran som Isadora släppte ut igår. Jag har hört att den är bra. Så vi får väl se :) i alla fall här kommer lite bilder på det jag köpte igår:



Foundation Isadora hydralight (Antique beige nr64) 125 kr (Åhlens)

Foundation pensel   100 kr ( Åhlens)



Isadora rouge nr19 frosty mocha (Åhlens)115 kr

Isadora nr68 oil control compact powder 125 kr  (Åhlens)




Isadora mascara nr10 black big bold (ny!) erbjudande 99 kr (139 kr) ( Åhlens)

Isadora mineral concealer brush 105 kr ( Åhlens)

Garnier anti-dark circles nr03 medium 119 kr (Åhlens)

det var allt och det är faktiskt första gången jag ska testa alla dessa produkter ;) jag har använt andra isadora produkter förr men nu ville jag testa dessa + Garnier anti-dark circles produkt eftersom jag har mörka ringar under ögonen som jag inte direkt älskar ;) men hoppas det funkar! kram på er!<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0