Jag har tagit ett beslut

Hejsan! :)

Jag har något viktigt att informera er om. Det är så här att jag kommer att ändra mitt skrivande på bloggen. Alltså det jag menar är att från och med skolan börjar ska jag skriva mer om smink,kläder och fotografi. Jag kan någon gång uppdatera om min vardag. Men som ni vet så är jag speciellt intresserad i just dem tre ämnerna. Det kan va att jag skriver lite mer om smink.. pga jag kanske inte kommer att ha den tiden för att gå ut och fotografera. Som jag ska i ett annat inlägg så ska jag börja på gymnasiet (första året) ^^ Och det är lika spännade som det var när jag skulle börja sexårs. Jag har massor med förväntningar och jag hoppas att det ska gå bra. Och är redo för att lära känna nya personer och skaffa inte nya vänner! utan fler vänner ^^
Och tillbaka till bloggen vill jag också att ni kommer med tips osv för att hjälpa mig att förbättra bloggen. :) Jag skulle vara riktig tacksam!<3
En till sak! Jag vill också att ni ska veta att jag kan ligga lågt med mina uppdateringar ibland och ännu mer nu när jag ska börja skolan igen. Men oftast kan det bero på att jag inte har något roligt att skriva om :( Men det är också roligare att  blogga när man får snälla och goa kommentarer<3 :) Tiden... Ja, det är ett annat problem men det kan fixas. Jag menar en paus på 10 mellan läxorna skaddar väl inte ;)
Jag ska försöka vara mer aktiv än vad jag var förra terminen! annars för ni säga till mig ^^
aa...men det var allt jag hade att skriva om :)

Kram! :D

ps. hehe jag kan ha hoppat över ett ord eller ha stavfel.. men det kan ni leva med ;) right?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0