Michi tipsar!

Hej igen... jag tror inte att jag behöver säga hej längre . :P

Men jag (Michi) ska tipsa er om -----> Avakado olja för en som vill ha ett silkeslent hår efter duschen :)

Jag har testat det många gånger och det funkar. Det blir så mjukt och glansigt. Det du behöver göra är

1. Applicera avakadooljan 10 min innan du hoppas in i duschen. Ta så mycket du tror du behöver,det beror på hur tjock och torrt osv hår du har.

2. Sätt upp håret i en "boll"

3. låt oljan sitta i ca 10 min ( jag brukar ha den i ca 30 min , mitt hår är ganska slitet) :P

4. Tvätta håret med ljummet vatten (varmt vatten skadar ditt hår!!!)

5. Smörj in shampoot en-två ggr ,du bestämer själv.

6. Skölj ur shampoot ordentligt.



Hur man applicerar balsam och impackining:


1.Börja med att applicera impackningen och låt den sitta i håret ca 5-7 min

2.Sedan sköljer du ur impackningen ordentligt

3. Applicera sedan balsam och låt den sitta där 2-4 min , skölj sedan ur. KLART!

Jag ska förklara varför man ska applicera produkterna i den här ordningen:

Impackingen= öppnar hårstråna och förstärker hårstråna innuti

Balsam= Stänger hårstråna och stärker dem utanpå

mmm och just nu använder jag produkter från Garnier ---->



Har du frågor kommentera / Skicka till [email protected], Lycka till! :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0