never look down

GOD MORGON! :)
Hoppas alla mår bra, själv mår man super. Det lite tråkigt att det regnar idag :( men det betyder inte att man ska sitta hemma och ha tråkigt ;) jag ska ut och springa. Idag vaknade jag 12.00 heheh. Jag har mycket att göra idag bla ska jag lägga upp alla bilder på Facebook och bloggen. Sedan ska jag fortsätta med min blogg design. Jag vet inte riktigt om jag ska ha grått eller ljus rosa som bakgrundsfärg?? :s Om ni har något förslag skriv gärna det till mig :)
Nu ska jag ta och börja sortera bilderna. ses senare kram! (L)

Dagens låt!


Kommentarer
Postat av: Cacu

Omg vad du ändrar, men den var snygg. Bara ta bort den svarta bakgrunden...så blir det snyggare :P

2011-08-07 @ 17:27:14
URL: http://cacu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0