Sjuka JAG!

Hej!
sorry får en dålig uppatering. Men jag har tyvärr blivit sjuk. Jag har mått dåligt dem senaste tre dagarna. Great! några dagar innan skolstarten ;)
Hmmm lägtar jag..?? kanske , ja ,nej...jag vet inte. Men sak vet jag! jag ska ge gärnet! :D
Längtar ni?
Då har jag en sista sak att säga/skriva ^^ innan jag avslutar detta inlägg,
Njut av de sista dagarna innan skolan börjar. Träffa kompisar, SOV! gör allt ni helt enkelt inte hinner med. För att det kommer att bli tufft för er som börjar gymnasiet men också för er som börjar högstadiet ^^
Ni andra små pluttar lev livet i skolan innan läxorna börjar ta all tid ni har i världen ;) hahah, visst känns det så?

Aja jag tror jag skrev mer än vad jag hade tänkt mig ^^
Nu ska jag ta och krypa ner i soffan med en varm kopp grönt te. Ha det så bra och många kramar till er! bye :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0