The end of 2011


2011 har varit en riktig bergodalbana. Det har gått ett helt år och det känns att det har hänt mycket mer än vad det kan hända på ett år. Jag har gått halva ettan i gymnasiet.Jag väntar ett till syskon ... har fått nya vänner, jag fick iphone4, jag provade på att köra bil. Jag har haft skolbal. Jag var i utomlands och åkte över halva Europa... ja, det har verkligen hänt mycket :O
Det har hänt mer än det jag skrev nyss ^^
En sammanfattning av 2011:
JANUARI
Vi var Kiev(Ukraina)
vi firade nyår där
Februari
hmm..då hände det lite saker :P
MARS
då vet jag inte..jag gjorde nationella i nian :)
APRIL
då fyllde mamma & pappa 18 år gifta
Maj
skolan tog upp all min tid :O som vanligt då. Nej sanningen är att vi åkte på en klassresa.
;) love to you school<3
JUNI
balder-katarina kampen ,skolbal och jag gick ut nian♥
JUNI/JULI

Det var dem mest underbaraste månaderna under året♥
Kommer aldrig glömma den sommaren. På alla sätt och viss var den bäst.
AGUSTI
började jag på gymnasiet
fick reda på att jag skulle få ett till syskon
träffade Andreas :D
September
Jag fyllde 16 år och byte från fyris till rosendalsgymansiet♥
oktober

jag klippte håret och fick tillbaka mit lockiga :P
November

Breaking dawn hade världspremiär♥
DECEMBER

julavslutning,julafton & nyår ♥
Jag   just  nu
sseess  sseennnn  :D!!♥

Kommentarer
Postat av: A

Wih, fin blogg!

Ursäkta random fråga; men vart köpte du lösögonfransarna på den tredje bilden? De är helt perfekta. PUSS

2012-01-03 @ 15:10:26
URL: http://lookforcoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0