War

Hej,hej!
Hoppas att alla mår bra :)
Själv är man grymt trött men snart är det jullov! jippi :D
Just nu har jag lektion, historia för att vara noggran. Vi pratar om första världskirget. Hehehe jag kan en hel del.. hmm vad kan det bero på? Jo jag skrev ett deokratiarbete i nian. (Pain) men man är väldig tacksam nu i alla fall
Jag tycker faktiskt att det är mycket intressant.
Det här är min sista lektion för dagen. Men jag har två mötten 13.00 och 14.00
Efter det ska jag röra mig mot mammas jobb och fika lite ...och ja... plugga också
Imorgon har nationella i matte C. På torsdag har jag två prov till...
Nej , nu måste lyssna på läraren. Nu avslutar jag detta inlägg. seeya! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0