är han inte underbar?

jag läste detta nys! ^^ han är bara den mest underbaraste♥ tänk om jag kunde hitta en sån kille? :O
Jag får nöja mig med mina dagdrömmar för tillfället :P
läs:

Robert Pattinson, 25, kan lätt identifiera sig med sin ”Twilight”-karaktär Edward Cullen när det gäller attityd till äktenskap och romantik.

Skådespelaren tycker inte att det är konstigt att Edward gifter sig med sin unga Bella, spelad av Kristen Stewart och som Robert även är tillsammans med i verkligheten.

— Jag antar att jag är gammaldags för alla säger alltid till mig att Edward är det, och jag tycker att han är ganska normal, säger 25-åringen till Parade Magazine.

— Jag menar, han vet vad han vill. Han är förälskad i en person och gillar tanken på att gifta sig med den personen.

Att tjejer tycker att han är sexig när han spelar rollen som Edward har Robert dock svårt att förstå.

— Jag tror inte att jag någonsin har sett en vampyrfilm där jag har tyckt att vampyren är attraktiv, säger han till tidningen.

Men stjärnan erkänner att tjejerna ibland kan vara sexiga, medan killarna ser värre ut än vad de gör i verkligheten med det bleka sminket och huggtänderna.

— Jag har sett ”True Blood” är de ser alla bra ut, men när de får på sig vampyr-sminket är de inte så fina längre.

Klicka dig vidare i galleriet ovan för att se fler bilder på Robert!

AV EMELIE WIKTORÉN, EVA LINDEWALL, THEA JOHANNE HAGA, TAMARA HARDINGHAM-GILL / STARLOUNGE
FOTO FAME PICTURES, FILMMAGIC, GETTY IMAGES


länk:intervju med Robert Pattinson

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0