If you look in my eyes

Hej!
Hehe aa Jag lever!!!!! Jag har inte kunnat uppdaterat bloggen på ett tag,men nu är jag tillbax! ;)
Jag tog ett par bilder på syrrorna som skulle på halloween fest.
Själv har man varit hemma
och tråkat. Jag ligger just nu på en bänk och väntar på att min träning ska
börja ... Japp och innan det så pluggade jag historia... Aa HISTORIA! inte rolig fast jo,men inte på höstlovet. Men jag har prov efter lovet så jag förbereder mig ;)
Imorgon ska jag ta och plugga matte och ta lite bilder till mitt bildprojekt :)
Japp japp...

Om några minuter börjar min träning ska ta och avsluta detta inlägg nu! Seeya! Kram<3


Bilder på syskonen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0