lussebullar och pepparkakor!..julen är snart här :D

Nu har man städat klart och ätit en "mini lunch". Nu är följande planer som gäller : Plugga ,plugga till klockan 18.00 och sedan blir det middag och mys med familjen :)

Jag ska försöka fixa en ny header idag! jag börjar bli trött på den som jag har nu....

Hahhaa juste! imorse när jag skulle ut och "power walka" .hehe ja ni ni ska bara veta, jag var som bambi på halt is. ^^
Dt gick knappt att gå... så jag gick i 20 minuter och bestämde mig sedan att gå hem. Jag körde styrketräning hemma istället. Men det kan hända att jag går ut ikväll och springer en runda om det inte är så halt ute...

nej, nu tror jag att det är dags att sätta igång och plugga! :) herrå! ♥

♥♥♥♥loyu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0