Nu & då

Hej! nu har jag pluggat tillräckligt... eller? ^^ vi får se om det blir något mer under dagen. Jag har som sagt pluggat lite nu snart ska jag ut och springa med pappa (som är seg) haha ♥
Sen blir det mat och sen ska jag skäma bort mig lite med ett mini spa ♥ vad ska ni göra idag?
Kolla vad jag gjorde.. jag tittade igenom bilder och ja, jag har förändrats lite dem senaste åren.. jag plockade ihop ett par bilder från november 2010 till november 2011. Jag har även bilder från åttan och sjuan... haha inget att kolla på... nej men man var väldig liten.... O.o Inte så konstigt gick liksom i sjuan men i alla fall man blir chockad av att kolla på bilder och sedan inse att man har blivit äldre.. jag känner mig gammal :( haha! nej nu ska ni få se ett par bilder från 2010-2011 :) blir ni lika chockade som jag blir ,när ni ser på era bilder? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0