i look to you

Hej! Idag hade jag luckligtvis inte hemspråk :) så jag kom hem tidigt idag, Men jag var ändå tvungen att plugga matte och italienska.
Nu sitter jag med min lillasyster som spelar spel... på iphone ^^ Jag har haft en litet spa. Det kännde som att det behövdes oga all stress som jag har haft under veckan. Jag fick en önskining om att lägga upp mitt schema på bloggen och jag gör det jätte gärna :)

Här får ni!




som sagt så slutar jag ganska sent.. men på tisdagar kan det bero på ibland kan jag sluta 17.00 eller tidigare. Det är lärarna som bestämmer vad man ska ha under undervisningen det kan va från prov till andra aktiviteter :)

Nu måste jag lägga mig för att orka med orienteringen imorgon. Det är liksom min första lektion och det är bäst att vara pigg, eftersom man ska gå runt i två timmar och leta efter kontroller.. jippie!

God natt nu då! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0