Sweet but painful

Tja!
Jag överlevde dagen ;) jag har pluggat,pluggat & pluggat. haha nej, jag har faktiskt ätit, sprungit och Power walkat :) och var också och handla med pappa på Ica maxi , jag passade på att köpa lite godis... (Marabou cheesecake med jordgubbar) en riktig goding! Jag tipsar ;)
Hasa efter en lång dag så ligger man äntligen i en mysig och varm säng<3 jag älskar känslan av att lägga sig i en säng och känna hur kroppen bara sjunker djupare och djupare i sängen, vad kan man säga? "Life is good" ...sometimes ;) hehe

Blabla...jag ska minsann komma med riktiga smaskiga och inspirations
rika inlägg snart ,när jag inte har så mycket att göra.
Det var allt jag hade att blogga om :)
God natt!<3



It's hard,painful,terrible and sad to feel
that way I feel, when I try to feel good.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0