the three last days

Bilder från när Kenza var i uppsala :D




Jag tog en bild men andreas! :)<3



kulturnatten i uppsala 2011 /igår :)




Tja! jag har inte uppdaterat på ett tag och jag kände att det var dags ;)
Jag har haft fullt upp så,jag har helt enkelt inte hunnit ..
Men nu är jag igång igen!

Det var super roligt igår kväll när jag träffade gamla klasskompisar och kompisar!
Vi firade en kompis som fyllde år och sen gick vi bara runt på stan och sen till ån. Fast jag dog nästan det var så kallt o.O så jag och min kompis selma stack till ett cafe'
aa men nu sitter man hemma och är halv död. Jag är super trött! jag vaknade imorse jag gick ut för att "springa" men istället så powerwalkade jag.

Jag ska ta och börja fixa håret & naglarna nu! vi hörs under dagen. ciao! kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0