something fluffy & sweetie

Hej hej!
Jag har haft så mycket dem senaste dagarna , det är så mycket och mycket har också hänt ^^
Jag börjar med att (ni vet redan) berätta att jag har fått en lille bror, och som ni kan tänka er så har jag haft fullt upp ^^
Han är verkligen den sötaste bebisen ♥
Ja, sen har jag städat och tränat. Men nu är jag tillbaka!
Imorgon är det valborg och mycket kommer att hända ;) jag ska spendera dagen med vänner och familj. Jag antar att många redan firar kvalborg :P eller??

Jag fixar i alla fall naglarna inför imorgon :) lila nagellack med glitter ,passar perfekt! ^^
jag har inte så mycket mer att säga.
Ha det så roligt, party pinglor!♥


Kommentarer
Postat av: YOUR BEAUTIFUL SISTER....<3

så fin bild! :D

2012-04-29 @ 22:10:37
URL: http://cacu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0