Update!

Hello!

Update från dem två senaste dagarna :)
I torsdags kom jag hem sent pga dubbelpass på gymmet ^^ När jag kom hem så var jag väldig trött,svettig och hungrig, jag hade ingen ork att blogga. Igår började jag 08.30 och slutade 14.50 efter skolan drog jag och några vänner ner till stan för fika en stund (3h) haha. Därefter drog vi till ett annat ställe för ungdomar ,vi hade det allämnt trevligt :) Jag kom hem cirka halv 9 och som ni förstår så var jag ganska trött men inte tillräcklig pigg för att spela Wii med mamma ^^ så för att avrunda det hela, så har jag inte haft tid eller orken för att blogga ^^ men nu så är jag tillbaka!
Idag ska jag plugga,plugga och plugga och gymma såklart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0