you put a smile on my face

Hje hej!
åå vilken dag, har haft nationella i engelska (muntliga) först gick dte jätte trögt sedan släppte det ..på slutet ^^ typiskt.
Efter det hämtade pappa upp mig för sedan åka till vårdcentralen och ta vaccin mot livermoderhalscancer. Det gjorde inte ont när hon stack  in sprutan men när hon sprutade in vätskan så gjorde det lite ont, nu har jag lite ont i armen men inte så värst mycket. Man ska ta sprutan 3 gånger.... nästa gång blir i juni :(

lite bilder på min outfit kommer senare,måste vänta på att min syster kommer hem från sin utvecklingsamtal.



Kommentarer
Postat av: astrid

haha åh, vilken gullig bild ;)

2012-04-17 @ 20:15:36
URL: http://ebbastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0