*förkyld*

Åhh vilken kväll... Jga har räknat matte hela kvällen men har något fasnat i hjärnan? svar,nej! eller kanske lite... jag har blivit förkyld och är jätte trög :s jag kände att jag höll på att ramla av stolen (en aning överdriven) ^^
Men förkyld är jag minsann! imrgon ska vi åka skridskor med klassen men för min del blir det inget, mamma och pappa säger att det är icke bra! ^^ eftersom man svettas och det är kallt ute så kan man riskera få en lunginflammation... inte roligt alls ju så jag får hoppa över idrotten imorgon :P Hoppas bara att jag mår bättre inför helgen! :Ojag hade ju tänkt att köra några pass men kompisarna och gymma lite. Men vi får väl se, hoppas kan man göra i all fall! :)
Nej,nu har jag babblat för mycket jag ska ta och sova nu!♥ måste vara pigg inför matteprovet imorgon ;)
God natt!


bild: JAG (Michelle Sanchez Zenkelt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0