I will always remember you

Jag vill börja med att skriva att Whintey Houston var och är den mest begåvade sångerskan någonsin. Jag vet int eomni minns men jag skrev en uppsats om henne för två veckor sen och jag är glad att jag valde att skriva om henne och hennes karriär.  Hon är verkligen min största idol och kommer att vara för evigt. Hennes låtar är dem mest underbaraste. Jag vet inte om det bara är jag som känner att man är i en anna värld när man lyssnar på henne låtar. varje låt har en känsla att förmedla. Och jag lovar att vad det nu än är så förmedlade hon den känslan mycket bra när hon sjöng.
Jag vill bara säga R.I.P Whintey och jag hoppas att vilar i frid nu. Ingen här på jorden kommer aldrig någonsin att glöma dig och dina låtar. TACK , för att visa att kvinnor kan lyckats på alla sätt och vis och tack för att du delade med dig av dina låtar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0