2 in 1

Hej! :)


Hoppas att ni har haft en fin kväll, själv har jag spenderat den med min mami och mina syskon, pappa jobbar tyvärr.. :(

Jag hade tänkt att slänga in ett par outfit bilder innan jag bäddar ner mig i min säng.
Imorgon gäller det att vara pigg.. Jag ska nämligen skriva en uppsats  om Whitney Houston :) Hon är ju bara för grym ♥ jag älskar hennes låtar. I alla fall så måste jag plugga en hel del imorgon ... särskilt matte ^^

nej, ingen plugg ska pratas nu tycker jag! jag ska ta och lägga upp bilderna istället ;)



Här har ni


 

 

God natt ♥


Kommentarer
Postat av: maya

Fin blogg! Va me och tävla hos mig, du vinner en länkning framför mina 300 läsare, kram:)

2012-01-21 @ 22:01:48
URL: http://mayaalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0