Big daddy

Hello people! :)

I hope everything is all right <3
Själv ligger jag i min säng och bloggar ;)

Jag tänkte bara skriva ner ett par snabba meningar 4 You innan mina ögon slocknar.

Gissa vem som fick active 1&2 för wii!! Jo,jag :D
Gissa om jag blev överraskad?? Pappa kom hem med båda skivorna plus lite andra saker som behövs för att kunna träna med wii.
Jag hade ju tänkt att börja gyma i år men jag vet inte om det blir av pga plugg och karaten. Jag vill ju kunna gradera i år för att kunna få mitt andra bälte.
Jag får helt enkelt vänta med det för tillfället. Jag får fortsätta springa ute när det blir varmare. Men pappa sa att jag skulle testa träna med wii ^^
Jag hoppas att det funkar!
Jag kommer med uppdatering om det om ett par veckor ;)
I alla fall.... Eftersom jag inte kan hålla mig borta från att sporta så har jag power walkat. Och jag kan lova er att jag har varit nära att halka :s så jag får ta det försiktigt och ni med om ni också är ute överhuvudtaget. ;)
Men guuud vad jag längtar efter våren :'D då det blir torrt och då kan jag använda mina nya spring skor som jag fick i julklapp förra året ;)

Nej nu vart det för många meningar,tycker ni inte det?^^
jag ska sova nu!
Sweet dreams <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0