Fyra träningar på en dag

Hej! :)
Hoppas att ni har haft det bra.

Just nu har jag håltimme så jag tänkte passa på att blogga. Jag har inte gjort det på ett tag så varför inte nu :)
Imorse vakande jag 05.45 för att köra ett fyspass med min kompis ^^ ahah jag jag var ganska död när jag kom dit. Men sen efter träningen så blev jag väldig pigg och sprang i 20 min sen efter det hade jag idrott :) och nu efter skolan ska jag på body tonning men en annan kompis och sen efter det ska man återigen träna karate. Hahah gud vilken dag, här bränner man kalorier haha ^^ Jag ska nu fortsätta plugga (kolla bloggar) ^^
bye! ha en fin fortsatt dag! :)

det är viktigt med mjölk när man tränar så mycket! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0