hello....i love..you

god morgon!

Jag sitter i vardagsrummet och tittar på 16 wishes. Men jag sitter sammtidigt med min nya dator en Packard Bell♥
Min gamla Hp började bli gammal och trög.. :( så jag fick en ny dator! gissa om jag blev glad :D Ny slipper jag vänta i tusen år på att min dator ska starta och det känns så skönt att kunna redigera bilder på fem minuter istället för 100 ÅR!
Men jag kan faktiskt rekommendera en hp, dem är riktig bra :)
Men jag behövde en dator med mer minne och en processor som orkar med en redigerings program som ps plus att jag har massa bilder... ^^

Jag är verkligen nyfiken på att redigera med photoshop elements 9 innan hade jag ju cs4. Det är en ganska stor skillnad. Cs4 är lite mer komplicerad.

vi har även köpt wii. Hur roligt som helst vi fick med 4 spel. :) till och med min mammma och pappa spelar som galningar ^^ love 2 You


Dagens planer
rensa min gamla dator, repitera lite fysik... alltså plugga lite :s
Men jag ska nog spela lite wii också ^^
japp det var allt för tillfället!

kram♥

hehe det är såna här bilder jag har i min dator för tillfället  ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0