Last year

" Du är bara värdelös om du själv går med på det"

Hello :)

Gud vilken galen dag det har varit! Har spelat wii & tittat på filmer. Det är riktigt mys <3

I alla fall nu ligger jag i min säng helt död! Att spela wii tar på krafterna,ska jag säga er ;)
Imorgon ska...måste jag börja plugga :(
Det känns som att jag behöver repetera lite, man glömmer lite under lovet särskilt om man har roligt ^^

Så imorgon sätter jag igång igen!
Nu ska jag sova lite för att imorgon klockan 7 ska jag vakna för att träna :)

God natt och sov sött<3


Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

så bra att du håller med hehe :D och tusen tack! :)

2012-01-07 @ 16:42:15
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0