+ LÖRDAG 14/7 +

GOD MORGON!
 
Det är alltid lika härligt att vakna av solstrålarna som lyser genom fönstren.
Jag redan varit ute och power walkat jag har även käkat frukost. Jag ska snart cykla ner till gymmet för att ännu en gång kötta mage och rygg. Det här med "icke äta onyttigt" går riktigt bra dock så måste jag göra ett undantag nästa vecka...
syran fyller år och då blir det tårta och annat gott.
 
Dagen ser lugn ut i alla fall. Jag ska träna som vanligt och efter det ska man duscha och ägna sig åt att titta på pretty little liars :)  sen ska jag nog plugga till körkortet också. 
 
Ja, jag har inget mer att tillägga än att ha en riktig skön dag :)
 
ps. Glöm inte att kika in då och då. Jag kommer att skriva ett inlägg om bra magövningar, just so you know!
 
Kram♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0