Update #Friday night#

Tillbaka från några dagars uppehåll!
 
Jag känd eatt jag behövde lite tid att göra andra saker :) Men nu är jag tillbaks för att stanna. Jag lovade er oftare uppdatering och så ska dte bli!
Jag ska minst skriva 3 inlägg. Jga kanske inte lägge rupp outfit biler varje dag eftersom att dem flesta dagarna går jag runt med soft kläder eller tränings kläder ^^ Men då och då kommer det nog ploppa upp ett par outfits bilder :)
 
Nu för tillfället ska mina inlägg handla mest om film tips, det är ju bio säsong ;) sen kommer jag lägga upp ett insprations outfits, nu när det är tid för festligheter så behövs lite inspo ^^. Sen blir det många tränings tips osv.
 
Jag har faktisk käkat för mycket gott dem senaste dagarna...Nu ska jag sätta STOP för det ^^ Imorgon börjar min "icke sötätande månad" Jag ska bara ägna mig åt träning och nyttigheter. Så om ni följa med mig om min vardag så vore det jätte trevligt :)
Ja, jag har inget mer att skriva än att på nästa inlägg så kommer jag att tipsa om en film. Så håll utkik ;)
 
KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0