Massa plugg....

okej!!! nej det är inte okej!
Jag hur mycket som helst just nu......
PLUGGA,PLUGGA OCH ÄNNU MER PLUGGA -.-'
Jag sitter för mig själv och shotar en hel liter mjölk...deprimerande. Vi har tre prov nästa vecka. En inlämnings uppgift i fysik (som tur är jag klar) imorgon ska man lämna in den sen har jag bok seminarium imorgon (också klar). På måndag nästa vecka fysik inlämnings uppgift+ prov. Tisdag biologi prov
och engelska som jag också typ är klar med (en sak kvar bara). Onsdag matte prov om man satsar på högre en E. aaa vad mer liksom?? efter lovet är det samhällskunskap prov på statsstatistick....hhmm sen ska jag spela upp min pjäs veckan efter och veckan efter det så ska engelska boken vara utläst (har inte börjat läsa den än...läser Narnia btw...) hmmm hur ska detta gå? aa juste fick några tal att räkna i matten som sedan ska lämnas in. Ja så är det i naturlinjen.. Hahah nej jag ska inte skrämma er nu ^^ Jag har haft det rätt så lugnt ändå tills nu liksom ...Heeee iställer för att skriva om mina skoluppgifter så borde jag kanske göra dem istället ^^.. Jag har i alla fall gjort lite i fysiken och engelskan. Jga har träning klockan 7 så jag kanske hinner göra lite matte eller nått :)
Har inget mer är att säga hade bara lust att parata ut istället för att börja gråta ^^
hare gött! ♥
ps. förlåt om jag har något stavfel :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0