24h

Hello! :)
Jag har varit lite off dem senaste dagarna... ärligt talat har jag inte haft ork..
Men nu så är jag tillbaka och med massor av nyheter.
1. jag ska färga håret eller topparna.
2. jag har införskaffat mig nya kläder , bilder kommer sen.
3.min lille bror/lilla syster fyller 23 veckor idag♥
4. Det ör NY ÅR! :D
jag måste skriva ner nyårslöften.. heheh


Det är bara några timmar kvar på 2011 och dem ska spenderas hemma med familjen. finns det något bättre? ♥
Jag ska strax gå ut och power walka, det blir mitt sista pw i år :( ♥. Nästa år funderas det på att införskaffa sig ett gymkort.. får se hur det blir :)
Jag har inget mer att säga än att ha en bra dag :) och vi hörs under dagen. KRAM!
Dagens låt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0