seriös?!

God morgon!
vilken hää..... nej det är inte en härlig dag. Det är grått ute... åå aja hoppas det blir bättre om några veckor då jag får sommarlov på riktigt ^^

Dagens planer...

Äta frukost / klart!

blogga/klart!

fortsätta skriva på min berättelse/ nästan klart...

Ut och jogga/
(duscha)

städa mitt rum/

blogga igen/

följa med mamma till jobbet (inte stanna) /

jogga ett par min
styrketräning /
(duscha)

tjejsaker som jag behöver göra^^ /

blogga tredje gången/

kolla på tv en stund/

SOVA! /

hehe aa det är min dag :D

aja vi ses, kram! :)<3







så här seriös ser jag ut idag x)

Kommentarer
Postat av: Makeupjerk*

Jag använde mig av en trippeltång!:)

2011-06-19 @ 09:37:53
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0