Var det någon som sa...



Idag var det fösta dagen på mitt jobb ^^ Det blev inte så hemskt som jag trodde, det var faktsikt rätt trevligt. Tur att det var en trevlig personal. Och gamlingarna är också väldigt trevliga. Nu ska jag jobba tre veckor från 13 juni-1 juli. Och ja! jag jobbar på ett äldreboende.
Jag kommer att jobba 6 timmar varje dag.

Men nu ska jag sluta prata jobb! :)

Vad har ni folk gjort då?

Ja, jag har faktiskt inte gjort så mycket idag förrutom att jobba. Jag har liksom precis kommit hem. Men jag har bestämt mig för att gå ut och powerwalka. Det är seriöst så mycket jag vill göra att jag inte kan få ordning på allt. hehe ^^

Aja nu ska jag sluta prata..eller rättare sagt skriva.

Jag ska ta och byta om och ta på mig mina joggingskor.

seyya later guys! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0