Stupid in love

God morgon :)
Hoppas att alla sov gott.
Själv sov man som en stock.
Aaa har ni haft en bra start på höstlovet då?
Från min sida kan jag säga att jag är full av nyfikenhet av vad som kommer hända under lovet. Jag har inte planerat något speciellt, men jag hoppas på att det kommer att bli awesome! :) idag är det planerat att
1. Ut och springa
2. Ut och handla
3. Baka/göra pizza :D
4.kolla på en film
Det är en dag som jag kommer att ägna åt familjen :)<3
Men det klart att jag tänker blogga också!
Imorgon ska jag träffa kompisar som jag inte har träffat på flera veckor till och med månader! Det kommet att bli najs! :) jag ska verkligen ta och fixa en riktig höst header! :)
Nu ska jag faktiskt ta och sätta på mig mina tränings kläder.
Fredagens outfit:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0