Who says?

Hej! :)
Nu ska jag hem och plugga lite till...
jag slutade egentligen 14.40
Men jag stannade ett tag till pga en engelska upp vi har tills på måndag. Vi jobbar två och två, så jag och min kompis fixade lite frågor till vårt presentation :) som sagt nu ska jag hem och fortsätta plugga.Det blir nog eng för min del...
Haha men en smörgås skulle sitta fint just nu! Jag är super hungrig! Har inte ätit sen 11.30... Hehe
Haha det var längesen jag skrev ett så långt inlägg x) ...
I alla fall imorgon väntar en mycket spännande dag! Det är så att jag ska äta frukost i skolan :) aaa vi ska nämligen äta frukost med våra klasskamrater. Trevligt eller hur? :p gott också! Enda nackdelen med det är att vi ska börja 08.00 ... Men men, hoppas bara på god frukost ^^
Haha nej nu ska jag fortsätta njuta av bussresan+ musik såklart!
Ha det så bra! Kram<3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0