Keep fit!

God morgon! :)

Jag måste bara säga en sak!!! Jag avskyr sena bussar!! Särskilt när man har räknat ut att man ska komma i tid! Jag var vid busshållplatsen 5 min innan den skulle komma 25 över men nej nej.... Antingen hade den redan åkt eller så kom den sen! För att den jag tog kom 33 över! -.-' asså om det står en tid ska den komma då!!!! Inte tidigare eller SENARE! Ååå jag blir så sur.... Förlåt ^^
strunt samma så är jag nu på väg till spinningen :) jag har glömt bort att berätta att jag har börjat gymma :) jag är verkligen super taggad! Jag har provat på spinning förut och jag tyckte att det var super roligt,så varför inte gå på det igen :) nu borde testa!

Jag uppdaterar mer senare efter min träning för att nu måste jag avsluta detta inlägg :)
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0