where is my soulmate?

Hej hej! :)

en liten sammanfattning om dem två senaste dagarna:

Igår had ejag huvudvärk.....Jag gjorde mitt matte prov och sedan åkte jag till en annan skola för att ha hemspråk därefter väntade jag på bussen ner till stan för att titta på min syrra som skulle ha en teater om grekiska gudar. Efter en timmes väntande fick jag gå in i teatern. Jag kan säga er att teatern var riktig bra! :)
Jag var hemma vid tio ungefär. Jag var jätte trött :O Men nej,nej jag somnade vid 00.00. Imorse när jag vaknade var jag halv död.... plus att jag skulle gå på morgon fys med min kompis.... jag kan säga er att jag var väldig pigg efter passet så jag besätmde mig för att springa lite. Jag sprang ungefär 2-3 kilometer, hahah men vänta bara tills jag berättar vad vi gjorde på idrotten :O... Min kära lärare hade planerat att ha konditionsträning!!!!!!!! JAG VAR SÅ  NÄRA ATT SVIMMA. Man skulle springa 12 varv runt en hinderbana. TUR att jag hade en banan med mig annars skulle jag inte ha orkat med engelska provet som vi hade direkt efter idrotten.I eftermiddags fick jag tillbaka mitt matte prov och jag kan säga med stolthet att jag blev riktig nöjd med provet (det var på tiden) ^^
Ja, efter skolan pkte jag, min syrra och mina föräldrar och handlade vi köpte både nyttigt och onyttigt... Jag kan säga att jag åt fyra kakor för att jag tyckte att jag förtjänade det ^^ Nu så ska jag snart gå och lägga mig för att imorgon bitti ska jag gå på spinning med en kompis :) så det här kanskeblir mitt sista inlägg för idag :)

I så fall god natt på er . många kramar // Michelle

min duktiga syrra till höger ^^


hehe och bara jag helt random ^^




god natt!!♥

Kommentarer
Postat av: Tzzz

Men guuuud, visst är det slotts?

2012-02-19 @ 01:06:29
URL: http://tjejentove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0