Update X2

God morgon!
Jag har haft en hel del att göra så bloggen fick vänta ett tag.
I onsdags kom jag hem vid 8 tiden på kvällen efter 2h prov...jag undrar hur fet gick? Det var ju ändå hemspråk så jag hoppas på ett bra resultat.
Igår hade jag två lektioner,idrott och engelska. Sen fick man åka hem efter lunchen :)
Resten av dagen spenderade jag med min bebis :) fast sen åkte jag ner till träningen. På kvällen hände en jätte tråkig sak... En granne blev påkörd.
Lyckligtvis så var han vid liv och han verkade på ganska bra. Olyckan skedde precis utanför mitt hus,jag såg alla ambulanser och människor som stod runt omkring.
Hoppas att han blir bättre :
Men nu är det slut på det tråkiga .
Jag ska på teater nu med klassen,vi ska kolla på treorna :)
Jag ska snart av bussen! Ciao<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0