A short story

En kort sammanfattning av denna äventyrliga dag.
I eftermiddags (jag dog nästan) jag fick köra bland bilar och trafikljus! Jag kände paniken det kan jag lova MEN ändå så tog jag det lugnt och fint,det är dock lite svårt att hantera gasen..om min lärare säger 20 så gaser jag till 30... Hmm

Efter det så åkte jag hem,åt lunch/middag kollade på gossip girl och tog det allmänt lugnt. Klockan 19.15 kommer jag fram till gymmet där jag lugnt och väldigt glad kliver in och är beredd på att prova på något nytt.
Jag var var på skivsp som helt enkelt handlar om att man först ska köra skivstång i 45 min och sedan spinning i 30 min :) jag dog ännu en gång! Sååå jobbigt men värt för nu är jag nöjd med mig själv :) imorgon ska jag gymma tidigt så nu måste jag vila och äta, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0