Musik kan vara det bästa som finns!

Hej gott folk!
Att man har överlevt dessa jobbiga dagar. Har slutat sent och kommit hem helt utmattad efter skolan. Trots det har jag hunnit tagit ett par kort på outfits och massa annat.
Nu sitter jag i alla fall i mitt rum och lyssnar på musik och pluggar :)
Har ett par små uppgifter som behöver göras. Hade tänkt att göra klart dem nu och slippa göra dem imorgon.
Jag är förresten ledig imorgon hheheeee....Väldigt gött faktiskt!
Vi får se vad dagen har att bjuda på. Men en sak vet jag i alla fall! imorgon ska det tränas ;)
 
idag var/är det kanellbulledagen (långt ord) men...istället valde jag att äta en kokosboll ^^
hehe god och nyttig för att det var inte en helt vanlig kokosboll ( recept kommer sen!)
Åt ni några bullar idag? :)
 
 
Jag måste bara säga att musik ät mitt liv utan musik skulle jag vara dem mest deprimerande personen på jorden! Helt uttorkad och död skulle jag vara :o Musik kan vara en av dem bästa sakerna som har uppfunnits
Älskar ni också om musik?
 
 
Här bjuder jag på en klassiker + min kokosboll ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0