Choose between good & good

Tjenis!
Hoppas att alla har haft en underbar dag :)
Själv har man haft en extrem jobbig och långsam dag (på skolan i alla fall där jag spenderar halva min dag typ)
Idag hämtade jag upp mina jobbar kläder som är extremt snygga! Trodde aldrig jag skulle passa i röda tights och vit tröja ^^
Kvällen spenderades på dojon. Jag kom hem runt halv nio och sedan fin slipade jag min essä. Nu måste jag säga att jag är extrem trött orkar nog inte hålla mina ögonlock öppna länge till!
Så det här får bli mitt första och sista inlägg för idag:)

Outfit bild X2
plus massa jobbar kläder ^^


Kommentarer
Postat av: Ebba

Jobbar du på Friskis & Svettis?!?!?! :O :O

Svar: yesbox som barnvakt :)
Michelle

2012-09-12 @ 14:42:38
URL: http://vardagsflickan.blogg.se
Postat av: astrid

åh vad kul vad jobbar du med?! :)

Svar: Jag är barnvakt :)
Michelle

2012-09-13 @ 16:23:04
URL: http://astridemilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0