Bra! och billigt ;)

Hejsan!

Hahah eftersom jag inte har så mycket för mig så skriver jag ganska mycket idag ^^måste passa på!
I alla fall.. tänkte tipsa er galna make up freaks (inklusive mig) ;) Att elf produkterna rekomenderas till er som alltid vill ha med sig smink i väskan. Elf har nämlingen skjukt billiga prokukter från nagelllack till primer. Dem har även mineralprodukter :D great!priserna ligger på 15-160 kr! Så för er som inte vill spandera 800 kr per månad.... Kan istället beställa från elf och betala hälften och få mycket mer hem!
Här länkar jag till elf's hemsida! klicka här---->  http://eyeslipsface.se/


Kommentarer
Postat av: astrid

Älskar ELF och den sjuka är att allt är så galet billigt! Beställde för ett par månader sen hem en ögonskuggepalett för typ 35 kr.. :) kan inte säga att det var högsta kvaliten, men den funkar verkligen! Snabb leverans också :D

2011-08-16 @ 01:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0