Hallon cheesecake

hello någon som är vaken?
Jag tänkte visa er vilken god cheesecake jag åt. Det var min mamis som gjorde den och jag kan bara säga "mums" så gott det var. Jag tog 3 bitar och jag kan säga att jag tryckte i mig den sista biten ^^

Nu är jag glad och mätt<3
dagens planer (senare asså)

1.Upp o hoppa lilla loppa . Sen blir det power walk i 20-50 min och sen springa i 20 min

2.städa mitt rum

3.blogga såklart

4.ladda upp bilderna från resan

5. ??? jaa..vem vet :P

nu ska jag ta och fixa lite saker och titta in på andras bloggar :)

ciao!





MUMS.... :D



Kommentarer
Postat av: Cacu

Jag måste ba säga att det här är den bästa bloggdesignen du har gjort :)

2011-08-07 @ 01:29:06
URL: http://cacu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0