Fugu time

God morgon! :)
Här sitter jag på säng och filosoferar om julen.
Visst är det underbart julen?
Det är så mysigt och stämningsfullt<3
Det är under dessa högtider man önskar att man hade någon vid sin sida...right? ;)

Nej,nu så låter jag det va!

Btw igår eftermiddag träffade jag några kompisar och därefter åkte vi ner till stan och käkade på Fugu,en kinarestaurang. Måste bara påpeka att deras sushi är hur god som helst!!!! Jag åt ungefär 13bitar...haha jag ÄLSKAR SUSHI!<3
Ialla fall efter att ha ätit värsta buffén
Drog alla hem. Jag måste säga att det inte alls var roligt att stå och vänta på bussen typ halv åtta på kvällen .det var föööör kallt!
När jag väl kom hem dröjde det inte länge till jag ramlade pladask på säng
och somnade. Jag har ungefär sovit 10h
Snart ska jag gå ut och power walka. :)

Senare ska jag städa mitt rum....HEMSKT!

Detta var dagens första uppdatering.kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0