Summer make up

Sommarens smink

det gäller att sminka sig i starka färger och sticka ut så mycket som möjligt, och jag gillar det ^^
Det känns fräscht även om det är ganska straka färger.Men jag föredrar att att fukusera på ögonen och inte läpparna. Det der oftast bättre ut om man fokuserar på en del. Inte allt, annars ser anskitet för stark ut, Om ni förstår vad jag menar^^  MEN JAG TYCKER ATT DET SER GANSKA SNYGGT UT PÅ BILDERNA HÄR NEDAN FÖR :p I alla fall....
välj om ni ska ha någon stark färg på läpparna och sminka ljusare runt ögonen eller tvärtom. Jag lo var det ser snyggare ut än när ni tar starka fäger över hela ansiktet. Och en annan sak, om ni ska ha rouge använd alltid en rouge som nästan ligger i samma fätgton som ögonsuggan. om ni nu har exempel rosa,oranget eller brun ögonskugga. Men om ni har mörk ögonskugga , tycker jag att ni ska välja en beige färgad  rouge eller lite rosa. Men inte för stark så att kinderna ser brutala ut ^^ om ni fattar vad jag menar

Och sen ett tips som jag tycker ni ska följa ^^

är att alltid ha med er läppglans i väskan eller i fickan. För att läppglans ger dig en extra glans x) nej men man behöver inte ha värsta sminket på sig. Läppglansen gör allt ;)
haha kram alla!<3

ps: glömde säga att , Sminka er som ni. Det bästa är att ni trivs med det och lyssna inte på andra. ;I
go your own way <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0