all i want for christmas is you

hello! :)

hoppas att all mår bra!
själv mår man prima ballerina

Jag har varit lite off dem senaste dagarna kan bero på plugg och ork...
Men nu är jag tillbax jag har massa saker att berätta. hehe en av dem sakerna är att på onsdag är det ..... premiär på the twilight saga breaking dawn!! jag ska gå med syrran och titta på den! :D jag köpte biljetter för två veckor sedan ^^

sen har justin B kommit ut med sitt nya album mistletoe!! du kan lyssna på låtarna på spotify! :)

japp och sen så..hmmm ja juste det är första advent om två veckor!! helt insane :O hehe snart jul! älskar julen, gör ni också det!? :) ♥
lyssna på "all i want for christmas is you" med Justin feat mariah carey! kram ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0