under the christmas tree

hay! :)

Jag har nu pluggat italiano i ett par timmar.. lite trött. Men jag har en tjock fysik bok som väntar ... hmmm jobbigt värre. Idag har jag varit ledig.. men jag hann knappt göra det jag behövde. Men jag har fortfarande kvällen på mig.
Imorgon är det premiär på breaking dawn :D  äntligen! Jag och syrran ska åka ner och handla lite gotti gott till imorgon. Från min del blir det lite nötter och nån god dricka. Hon kommer säkert ta köpa ett kilo godis o.O hehe

aja som sagt så lägntar jag super mycket, nästan så att jag blir galen :O
Nej nu ska jag fortsätta plugga ci vediamo!♥♥♥


Bruno mars nya singel+ att den är med i den nya twilight filmen♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0