BACK!

hej hej!

Ni som inte som inte vet. så har jag byt skola :) till rosendals!. jag har därför varit upptagen och sen har jag inte orkar blogga pga träning och jag går upp 05.30 , så jag är ganska trött när jag kommer hem. Men nu är jag  tillbaks men jag har fortfarande mycket att göra ..men det fixar sig. Jag har haft en lång dag började 08.40 och kom hem 19.00 ... lång dag asså men jag hade håltimme ca 2h .. men jag var super hungrig när jag kom hem... :O
Hehe men nu så jag är lite piggare , jag ska ta och fixa några saker innan det är dags för att hoppa i sängs... men jag tror inte jag mycket mer att blogga om ;) ni får ha det så bra ,kram <3



Kommentarer
Postat av: sandra

Älskar din blogg! <3 men vart gick du först och vf bytte du?? ;)

2011-09-23 @ 19:03:57
Postat av: sandra

Älakar din blogg men vart gick du först och vf bytte du skola?? <3 ;)

2011-09-23 @ 19:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0