someday

Hallo! :)

Trött..? aa! :O jag hade lektion i två timmar nästan :) fast det var ganska kul ^^ aja. snart ska lilla jag sova. Btw är det bara jag som tycker att den här veckan har gått så snabbt :O imorgon är det torsdag! hehe jag har en hel hög med läxor suck.. -.-' men jag har redna gjort min eng läxa :)
ÅÅ just det! DAGENS NYHET! Kenza kommer till uppsala imorgon hon kommer att befinna sig på st:per gallerian. Jag måste dit jag ska vara redo med min kamera och allt ,hahah :) hoppas att man får ta en bild med henne.<3
Idag blev det ingen oufit bild men jag kan skriva att jag för en gångs skull hade jeans på mig... men mina svarta tröja från Gina Tricot och ett par röda converse.. ganska basic. Men nu ska jag ta och avlsuta detta inlägg, god natt<3 kram!!



Kommentarer
Postat av: Razmuz

:C

2011-09-08 @ 09:11:02
Postat av: Razmuz

:C läxor*

2011-09-08 @ 09:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0