transformers

Hej! Äntligen!! nu ska jag lägga mig i min säng och kolla på en film,transformers 3. Jag ska bara ta det lugnt och njuta. Imorgon är det ingen skola så det betyder att jag är ledig. underbart eller hur? :'). Nu kommer jag att få sova länge (haha till 8.00) :P Jag ska ut och springa innan frukosten hih, därför ska jag vakna 8.00. Hahah typiskt mig att vakna så tidigt bara för att gå ut och träna ... Men om man vill hålla sig i form måste man lida lite ;)
Fast imorgon blir det nog ändå fullt upp...jag måste plugga plugga plugga eftersom att jag har tre prov next week..heheh inte så roligt.
Nej,nu ska jag sluta tänka på att plugga! jag ska ta och kolla på transformers med syrran :) god natt!<3






Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; kul att du är med ! men glöm inte att du måste göra ett inlägg om det och länka till tävlingen också !:)

2011-09-30 @ 23:42:47
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0